Film izle

film izle,online film seyret,müzik dinle

Candan Erçetin - Vallahi

Gönderen moda Cuma, Nisan 23, 2010

Candan Erçetin - Vallahi

Merhabalar ;

Candan Erçetin isimli sanatçımızın en son çıkarttığı ablüm parçalarından birisi olan Vallahi isimli şarkı sizler için sitemizde yayınlanacaktır. Buyurun araştırmalarımızı inceleyebilirsiniz ...

Candan Erçetin - Vallahi Şarkı Sözü

Ahhh bu gidis gelislerin
Ahhh bu yarim sevislerin
Ahhh bu canim deyislerin
Beni öldürecek vallahi öldürecek
Seni paylasmak istemedim beceremedim
Belki de çok sey bekledim degisemedim
Kirildim döküldüm utandim söyleyemedim
Kararlar aldim sonunu getiremedim
Ahhh bu gidis gelislerin
Ahhh bu yarim sevislerin
Ahhh bu canim deyislerin
Beni öldürecek vallahi öldürecek
Sakladim seni herkesten
Içimde büyüttüm
Yüregimdeki korkulari bir bir uyuttum
Hayaller kurdum simsicak
Hepsini soguttum
Teslim oldum ben bu aska kendimi unuttum
Ahh bu gidis gelislerin
Ahhh bu yarim sevislerin
Ahhh bu canim deyislerin
Beni öldürecek vallahi öldürecek ...

Candan Erçetin - Vallahi Klip İzle

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Film izle