Film izle

film izle,online film seyret,müzik dinle

Burak Kut – Ben Yokum Dinle

Gönderen moda Cuma, Nisan 23, 2010

Burak Kut – Ben Yokum

İyi Günler ;

Yılların muhteşem eskimeyen sesi ve yüzü olan Burak Kut en son çıkartmış olduğu albümünün Ben Yokum isimli parçasını sizler için sitemize ekleme gereği duyuyoruz. Yapılan binlerce şarkı arasında sıralamalar arasında ilk yüzde bulunduğunu söyledikleri muhteşem parçamız şimdi sizlerle. Buyurun HD kalitesi ile birlikte

Burak Kut – Ben Yokum



Burak Kut – Ben Yokum Şarkı Sözü

Basıp gitmek istiyorum buralardan
Kendimi doldurup trenlere
Bir daha hiç basmadan frenlere
Gördüğüm bütün duraklarda inmek
Ağrıyıp ağrıyıp dinmek
Tarfisiz tarifsiz tanımsız adsız
Biri gibi ölmeye yatmak
Ağır başlı
Sonra çırılçıplak uyanmak
Tekrar tekrar hatırlamak
Kundaklanmamış o ilk anı

Ben yokum
Kabuklarımı kırana kadar
Kim bilir kaç yıl oldu kendimi dinlemeyeli
Bir yola atıp da bulsunlar hiçliğimi
Umrumda bile değil
Söksünler rütbelerimi ...

Burak Kut – Ben Yokum Klip İzle

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Film izle