Film izle

film izle,online film seyret,müzik dinle

Candan Erçetin - Unutma Beni Dinle

Gönderen moda Cuma, Nisan 23, 2010

Candan Erçetin - Unutma Beni

Merhabalar ;

Bugün sizlere Candan Erçetinin en son çıkan albümündeki en güzel parçalarından birisi olan Unutma Beni'yi sizlere sunmak istiyoruz. Merakla beklediğiniz en son şarkılar sizler için sitemizde...

Candan Erçetin - Unutma Beni



Candan Erçetin - Unutma Beni Şarkı Sözü

Bogazinda dügümlenen hiçkirik olayim
Unutma beni, unutama beni
Gözünden damlayamayan göz yasin olayim
Unutma beni, unutama beni

Gölgen gibi adim adim
Her solukta benim adim
Ben nasil ki unutmadim
Sende unutma beni, unutama beni

Bitmek bilmez kapkaranlik geceler boyunca
Unutma beni, unutamam beni
Ayriligin acisini kalbinde duyunca
Unutma beni, unutama beni

Sevisirken, öpüsürken
Yapayalniz dolasırken
Unutmaya çalisirken
Unutama beni, unutama beni ...

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Film izle