Film izle

film izle,online film seyret,müzik dinle

Mustafa Sandal - Çoban

Gönderen moda Perşembe, Nisan 22, 2010






Çoban
Kabul Ettim;
Senle Hayat Böyle Sürecek...
Ufak Tefek Hayalerin Peşinde...
Kilitlendim;
Beni Sabrım mı Sürecek...
Ufak Tefek Hayalerin Peşinde...
Herseyimi Verdim Sana diyorsun...
Yalan şahidi Zaman..
Sana Dunyaya yetmez oldum...
Buyur Yerim Senin Olsun...

Şu Çobanın dağları dururken...
Yollara düşüpte ağlar mı..?
Ya da yollara düşerse...
Geriye dönüpte bakar mı..!


Kabul ettim;
Senle hayat böyle geçecek...
Ufak tefek cümlelerin içinde...
Kilitlendim;
Beni sabrım mı çözecek...
Ufak tefek hayallerin peşinde...
Her şeyimi verdim sana diyorsun...
Yalan, şahidi zaman...
Sana dünyaya yetmez oldum...
Buyur yerim senin olsun...


Şu Çobanın dağları dururken...
Yollara düşüpte ağlar mı..?
Ya da yollara düşerse...
Geriye dönüpte bakar mı..!

Şu Çobanın dağları dururken...
Yollara düşüpte ağlar mı..?
Hani yollara düşerde...
Geriye dönüpte bakar mı..?

Bookmark and Share

bookmark
bookmark
bookmark
bookmark
bookmark

Film izle